Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τα ΜΜΕ, που είδε το φως της δημοσιότητας την Παρασκευή το απόγευμα, προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις. Στην ουσία βέβαια, παρά τα όποια -κατευθυνόμενα και μη- θετικά ή αρνητικά σχόλια, έφερε στην κορυφή της ατζέντας την πολιτική σύγκρουση που υπάρχει εδώ και μέρες για την ανάγκη διαφάνειας και αναλυτικής ενημέρωσης στο ζήτημα των ποσών που δόθηκαν στα ΜΜΕ από τη πίτα των 20 εκατ. ευρώ.

Η αντιπολίτευση ζητά από την κυβέρνηση να δώσει άμεσα τη λίστα με τα ποσά στη δημοσιότητα.
Η κυβέρνηση σιωπά και υπεκφεύγει σε δικαιολογίες.
Αυτή είναι πραγματικότητα.

Αλλά ακόμα και αυτή η πραγματικότητα αποσιωπάται από το σύνολο των ΜΜΕ!

Δεν προκαλεί εντύπωση φυσικά. Αλλά είναι χαρακτηριστική των όσων τελικά καταγγέλλει το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ.

Ότι δηλαδή τα ΜΜΕ εδώ και χρόνια δεν αποτελούν -ως όφειλαν- πυλώνα της δημοκρατικής συζήτησης, του πλουραλισμού και άρα της ίδιας της δημοκρατικής λειτουργίας της κοινωνίας μας, παρά μόνο μιας δράκας συμφερόντων που βλέπει, διαβάζει και προπαγανδίζει τα γεγονότα με βάση τα συμφέροντα ιδιοκτητών και πολιτικών παραγόντων.

Ακόμα και η επίφαση της δήθεν αντικειμενικότητας, ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει εξαφανιστεί.

Και σε αυτό φέρουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ.

Συλλέξαμε μερικά μόνο παραδείγματα από το πρόσφατο παρελθόν μέχρι και σήμερα, όπου η συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ σιωπά για τα πεπραγμένα της κυβέρνησης. Στην καλύτερη περίπτωση. Διότι στη χειρότερη τα διαστρεβλώνει, συνεχίζοντας τη σκανδαλώδη υποστήριξή της.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η αποσιώπηση των καταγγελιών χιλιάδων πολιτών για τη μη επαναλειτουργία του Παίδων Αγία Σοφία.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η απόκρυψη από την 8η Ιουλίου του 2019 και μετά, από το σύνολο των ΜΜΕ, των χιλιάδων ευρώ που μηνιαίως εισπράττουν οι μετακλητοί του “επιτελικού κράτους” – ένα θέμα θυμίζουμε που έγινε σημαία των ΜΜΕ και της ΝΔ κατά την προηγούμενη περίοδο.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η αποσιώπηση ότι η ΝΔ αποθέωνε και υιοθετούσε ρεπορτάζ του Απόστολου Φωτιάδη που σήμερα χαρακτηρίζει «πρώην υπάλληλο του ΣΥΡΙΖΑ».

Καλά, δεν το συζητάμε για την κωλοτούμπα για τη Συμφωνία των Πρεσπών.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η αποσιώπηση της κατάργησης της 13ης σύνταξης ενώ προεκλογικά υπήρξε η δέσμευση για τη διατήρησή της.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η αποσιώπηση της διατήρησης του Κώστα Λούλη στη θέση του Γενικού Γραμματέα Τουρισμού παρά το γεγονός ότι αυτός δεν διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα που η ίδια η θέση προβλέπει!

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η αποσιώπηση ότι η οικονομία κατρακύλησε σε ύφεση πολύ πριν την υγειονομική κρίση.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη ο φυσιογνωμιστής που κλήθηκε από το Star για να μας αναλύσει τον χαρακτήρα του σπουδαίου ηγέτη μας και μάλιστα με αφορμή την (άκπαρπη) συνάντησή του με τον Τούρκο Πρόεδρο.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η αποσιώπηση της άθλιας και προβοκατόρικης αντιπολίτευσης σε κρίσιμα θέματα, όπως τα ελληνοτουρκικά, που ασκούσε η ΝΔ τη περίοδο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η μη αναφορά και υπενθύμιση στα όσα έπραττε και δεσμευόταν προεκλογικά ο Πρόεδρος της ΝΔ για τους ανθρώπους του πολιτισμού και για όσα πράττει σήμερα.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη οι μη αναφορές στις…πετυχημένες προβλέψεις Σταϊκούρα για το ύψος της ύφεσης.

Δεν περιμέναμε φυσικά αναφορά από τηλεοπτικούς σταθμούς για τη ΠΝΠ που μειώνει κατά 50% το μηνιαίο ενοίκιο των καναλαρχών στη Digea.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη η απουσία κριτικής για τις αστείες δικαιολογίες του Υπουργού Εργασίας σχετικά με τα ΚΕΚ.

Είχαμε και αυτά κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Δεν είναι προπαγάνδα υπέρ της κυβέρνησης Μητσοτάκη ο χαρακτηρισμός του ως νέος…Μωυσής.

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here