Χωρίς τέλος φαίνεται πως είναι ο κατήφορος που έχουν πάρει τα ΜΜΕ στην αγωνιώδη προσπάθειά τους να φιλοτεχνήσουν το προφίλ του ηγέτη – Μητσοτάκη εν μέσω πανδημίας και ενώ η οικονομική κρίση πλησιάζει με ταχύτητα.

Οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, αφού όλη τη προηγούμενη περίοδο έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν με στόχο την διαστρέβλωση της πραγματικότητας, σήμερα έχουν επιδοθεί σε έναν άτυπο αγώνα αποθέωσης του σημερινού Πρωθυπουργού.

Κάπως έτσι, φτάνουμε στο σημερινό πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Τα Νέα», με βασικό θέμα «το 24ωρο του Μητσοτάκη στην εποχή του κορωνοϊού» και κεντρικό τίτλο «Εγώ και η καραντίνα».

Τα 11 εκατομμύρια ευρώ που με τόση άνεση μοίρασε η σημερινή κυβέρνηση για την προώθηση των διαφημιστικών μηνυμάτων «Μένουμε Σπίτι» και τα 21 εκατομμύρια ευρώ που χάρισε για το 2020 στους καναλάρχες, έχουν πιάσει τόπο.

Και είμαστε ακόμα στην αρχή.

Διαβάστε στα «Νέα Σαββατοκύριακο» που κυκλοφορούν: Το 24ωρο του Κυριάκου Μητσοτάκη – του Πρωθυπουργού που μας έστειλε ο…

Δημοσιεύτηκε από Ομάδα Μνήμης στις Σάββατο, 4 Απριλίου 2020

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here