Δημοσιογραφικός Οργανισμός Μαρινάκη: Fake news και «συγγνώμες»

1
602

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι εφημερίδες του πρώην ΔΟΛ, νυν ΔΟΜ, ασχολήθηκαν με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, παρουσιάζοντας «αποκλειστικά» ρεπορτάζ που υπόσχονταν τρομερές δημοσιογραφικές αποκαλύψεις, αλλά τελικά αποδείχθηκαν fake news.

Αντίστοιχα δεν ήταν λίγες οι φορές που για κάποια απ’ αυτά τα ρεπορτάζ αναγκάστηκαν να ζητήσουν «συγγνώμη», καθώς οι υποτιθέμενες αποκαλύψεις τους ήταν τελικά σκέτοι «άνθρακες». 

Ας θυμηθούμε μερικές απ’ αυτές:

Στις 6 Δεκεμβρίου του 2016 το «Βήμα» δημοσίευε την «αλήθεια για την υπόθεση Κατρούγκαλου», παίρνοντας πίσω όλα όσα είχε γράψει εις βάρος του πολιτικού σε σχέση με την επαγγελματική δραστηριότητά του. «Σε σχέση με τα όσα είχαν γραφτεί στο ρεπορτάζ της εφημερίδας μας στις 22.3.2015 για την επαγγελματική δραστηριότητα του κ. Κατρούγκαλου διευκρινίζουμε ότι, όπως εκ των υστέρων διαπιστώσαμε, τα περί δήθεν προμήθειάς του για το διορισμό απολυμένων ή τεθέντων σε διαθεσιμότητα υπαλλήλων και οι συναφείς τίτλοι που συνόδευαν το δημοσίευμα δεν ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα», έγραφε η εφημερίδα.

● Την επόμενη χρονιά «Βήμα» και «Νέα» ζητούν συγγνώμη από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστο Σπίρτζη και Νίκο Παππά. «Σχετικά με τα όσα δημοσιεύθηκαν για τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη στις 15, 17, 18 και 22 Νοεμβρίου 2015 στη στήλη “Βηματοδότης” της εφημερίδας “ΤΟ ΒΗΜΑ” με θέμα τον τρόπο λειτουργίας των πολιτικών γραφείων των υπουργών κυρίων Σπίρτζη και Παππά και στις 17 Νοεμβρίου 2015 στη στήλη “ΣΤΙΓΜΑ” του δημοσιογράφου Γιώργου Παπαχρήστου στην εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”, με αφορμή κατάθεση συναφούς ερώτησης στη Βουλή από βουλευτή της αντιπολίτευσης, σε σχέση με τις συνθήκες λειτουργίας του πολιτικού γραφείου του, διευκρινίζουμε ότι τα πολιτικά γραφεία των κυρίων Σπίρτζη και Παππά που συστεγάζονταν σε όμορα διαμερίσματα επί της Λ. Συγγρού με αριθ.12, λειτουργούσαν με τη συνήθη μορφή και δράση που έχουν τα πολιτικά γραφεία και δεν είχαν καμία άλλη ασυνήθιστη δραστηριότητα.

Όσα σχετικώς γράφτηκαν βασίστηκαν σε πληροφορίες, οι οποίες, όπως εκ των υστέρων προέκυψε, ήταν λανθασμένες, όπερ προκύπτει από το διορθωτικό δημοσίευμα της 7ης Δεκεμβρίου 2015 στην εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ” αλλά και από τη δημοσίευση, όπως απαιτεί ο νόμος, στο φύλλο της 1ης Μαρτίου 2016 σχετικής εξώδικου δηλώσεως του Υπουργού κ. Νίκου Παππά».

Η ενασχόληση με τον Τσίπρα

Το 2016 ο δημοσιογράφος Βασίλης Χιώτης παραιτείται από το «Βήμα» και τον «Βήμα FM». Ο ίδιος ουδέποτε επιβεβαίωσε ότι η παραίτησή του είχε να κάνει με το γεγονός πως είχε βγει δημόσια και είχε «αποκαλύψει» ότι το σπίτι του Αλέξη Τσίπρα στην Κυψέλη προερχόταν από επιχειρηματία που αυτοκτόνησε λόγω χρεών. Ο δημοσιογράφος ζήτησε συγγνώμη για την «κακή» πληροφόρηση που είχε.

Έναν χρόνο νωρίτερα, διάφορα δημοσιεύματα, ανάμεσά τους και της εφημερίδας «Παραπολιτικά», «ανακάλυπταν» άλλη μετακόμιση του ζεύγους Τσίπρα-Μπαζιάνα, αυτή τη φορά από την Κυψέλη στο… Ψυχικό. Η μετακόμιση αυτή βέβαια ουδέποτε έγινε και παρέμεινε όνειρο στο μυαλό των δημοσιογράφων και εκδοτών της εφημερίδας…

Το καλοκαίρι που μας πέρασε, ο δημοσιογράφος Γιώργος Παπαχρήστος των «Νέων» έγραφε ότι ο Αλέξης Τσίπρας έκανε διακοπές με κότερο στην Κεφαλονιά. Υποσχόταν μάλιστα… αποκαλύψεις, αλλά τελικά κατέληξε με μια αμήχανη απάντηση που ουσιαστικά ακύρωνε το… «ρεπορτάζ» του.

Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here